dilluns, 26 d’octubre del 2015

  LA VALL DELS LLOPS

La Vall dels Llops és una novel·la de Laura Gallego. Explica la història d’una nena, la Dana, que tothom creia que era especial i diferent. Un  dia, el Mestre se la va endur a la Torre de la Vall dels Llops on viu aventures diverses. 

La novel·la m’ha encantat, l’he trobat original i també divertida. M’ he sentit una mica identificada amb  el personatge de la Dana. És una persona que és tímida i li costa parlar, a més a més li agrada explorar i les aventures, com a mi.  Mai m’havia llegit un llibre de Laura Gallego, però ara, me’n llegiria més.   S’explica molt bé i ho he pogut entendre tot perfectament.  En altres llibres em costa entendre el que vol explicar l’autor i no ho entenc, en canvi, en aquest, ho he entès tot perfectament. M’ha agradat molt i em tornaria a llegir aquesta novel·la mil vegades més.
Li recomanaria aquesta novel·la a les persones a qui els agradin les aventures, traïcions i una mica d’amor. Sobretot a la gent adolescent i potser a adults.

                                                                                      Marta Barjuan Vilaseca      



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada