dimarts, 3 de novembre del 2015



Tintin objectiu: la Lluna




Jo m’he llegit el còmic de les aventures de Tintin Objectiu: la Lluna de Hergé. 
Personalment aquest còmic penso que està molt bé, ja que es va publicar abans que l’home anés a la lluna de veritat, i pel fet que es va haver d’imaginar com seria tot el viatge i les dificultats que patirien els personatges. Trobo que està molt ben escrit i pensat.       

                                                                                                           Josep Garriga



Aquest llibre d’en Tintin m’ha agradat molt perquè tots els llibres d’en Tintin són molt divertits i emocionants. M’he llegit bastants llibres d’en Tintin i no hi ha cap que sigui avorrit. Aquest ha sigut el que més m’ha agradat.

                                                                                                David Camps 



TINTIN I EL LLAC DELS TAURONS




El llibre Tintin i el llac dels taurons, de l’autor belga Hergé, m’ha semblat un llibre irregular en el sentit que hi ha estones que m’ha avorrit i altres que m’ha interessat seguir llegint-lo. Penso que la trama és molt típica ja que el personatge que fa de dolent sempre acostuma ser el mateix a les històries de Tintin, i sempre Milú salva el seu amo. Aquest llibre ha estat l’ últim de la saga i podria haver estat diferent als altres, amb un final una mica més dramàtic.

 Àlex Marco

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada